Reaktivace Smart klíče
POZNÁMKA: Obnova funguje pouze pro klienty s ČSOB Identitou a pro všechny stavy Smart klíče (aktivní, blokovány všechny zařízení, nebo deaktivovány všechny zařízení).
Smart klíč si můžete nově aktivovat, na novém nebo stávajícím mobilu.
-
Přihlaste se pomocí přihlašovacích údajů (uživatelské jméno a heslo) na stránce https://identita.csob.cz.
-
-
Pokud máte aktivní Smart klíč, při přihlášení s využitím druhého faktoru zvolte možnost „Nainstalujte si ho znovu“.
Pokračujte tlačítkem „Zavolejte mi”.
-
Pokud nemáte žádný aktivní Smart klíč, pokračujte tlačítkem „Zavolejte mi”.
-
-
Vzápětí Vám na vaše bezpečnostní telefonní číslo ČSOB Identity zavolá naše kontaktní centrum a požádá vás o potvrzení reaktivace stisknutím tlačítka „1“ na telefonu. Při této volbě se Vám však smažou všechny, i aktivní Smart klíče a zruší všechny platné aktivační kódy!
Po stisknutí správného tlačítka je váš požadavek přijat a hovor je ukončen. Následně obdržíte SMS potvrzující úspěšné nastavení obnovy. Poté stisknete v portále tlačítko „Jít na přihlášení“. -
Přihlaste se pomocí přihlašovacích údajů do portálu Identity.
-
Zobrazí se aktivační kód pro Smart klíč.
-
Načtěte QR kód s aktivačním kódem. Můžete jej zadat i ručně.
-
Zvolte si PIN pro Smart klíč.
-
Zopakujte PIN pro kontrolu.
-
A poté zpět zde na portálu dejte Pokračovat.
-
V aktivaci pokračujte pomocí tlačítka Dokončit vedle nově přidaného zařízení.
-
Potvrďte aktivaci heslem k ČSOB Identitě a SMS klíčem, nebo certifikátem.
-
Po autorizaci požadavku se na portále zobrazí informace o odeslání e-mailu s odkazem pro dokončení aktivace Smart klíče.
-
Aktivaci dokončíte kliknutím na odkaz zaslaný na vaši e-mailovou adresu svázanou s ČSOB Identitou.
-
Po odkliknutí odkazu v emailu máte na portálu vše hotovo.
-
Teď už máte vše hotovo i v mobilu.