Uživatelské údaje

V části Můj profil naleznete všechny základní údaje o své ČSOB Identitě. Můžete odsud také změnit své uživatelské jméno, heslo, nebo e mailovou adresu pro obnovu hesla. Adresy pro obnovu hesla můžete mít dvě (např. pokud používáte ČSOB Identitu v práci pro CEB a doma pro obsluhu svých osobních peněz). Na této obrazovce si tedy můžete další adresu přidat, nebo jednu ze dvou zaregistrovaných odebrat, pokud ji již nepoužíváte (vždy musíte mít nastavenu alespoň jednu e mailovou adresu).

Telefonní číslo pro zasílání SMS klíčů, je možné změnit pouze při návštěvě pobočky ČSOB či ve Finančním centru Poštovní spořitelny.

Změna uživatelského jména

Při změně uživatelského jména pamatujte na to, že uživatelské jméno musí mít alespoň pět znaků (nejvíce jich může mít 30). Uživatelské jméno může obsahovat velká a malá písmena anglické abecedy, číslice a některé speciální znaky.

Vždy volte uživatelské jméno jiné, než je vaše heslo! Pokud je zvolené uživatelské jméno obsazené, nabídneme vám podobná jména, která jsou volná. Změnu uživatelského jména potvrdíte SMS klíčem nebo Smart klíčem, případně certifikátem. Nové uživatelské jméno si zapamatujte – budete jej používat pro další přihlášení s ČSOB Identitou.

Změna hesla

Heslo si změňte, pokud máte podezření, že by ho mohl znát ještě někdo jiný. Heslo musí mít alespoň devět znaků (a nejvýše 30 znaků) a musí v něm být zastoupeny znaky z alespoň tří z následujících skupin: 1) velká písmena anglické abecedy, 2) malá písmena anglické abecedy, 3) číslice, 4) speciální znaky (! " # $ & ' ( ) * + = ? @ [ \ ] ^ _ ~ .).

Vždy volte heslo jiné, než je vaše uživatelské jméno (a samozřejmě e-mailová adresa nebo její část před „@“). Nové heslo nesmí být stejné jako vaše aktuální heslo, nebo poslední heslo, které jste používali před ním. Změnu hesla potvrdíte SMS klíčem nebo Smart klíčem, případně certifikátem.

Změna, přidání nebo odebrání e mailové adresy

Pokud potřebujete změnit e-mailovou adresu pro obnovu hesla, zadejte jinou adresu, než kterou používáte, a potvrďte změnu SMS klíčem nebo Smart klíčem, případně certifikátem. Na novou adresu vám pošleme ověřovací e-mail. Klikněte na odkaz v tomto e-mailu a vaši novou adresu budeme od té chvíle používat pro ověření při obnově hesla.

Podobně postupujte, pokud chcete přidat ještě jednu adresu k té, kterou již máte nastavenou. Můžete mít nastavené dvě adresy (např. soukromou a pracovní) a ověřovací emaily i oznámení vám budeme posílat na obě. Ve svém profilu také můžete kdykoli jednu z těchto adres odebrat.

Hlavní navigace