Reaktivace Smart klíče
POZNÁMKA: Obnova funguje pouze pro klienty s ČSOB Identitou a pokud je alespoň jedna aplikace Smart klíče aktivní. Pokud jsou všechny aplikace blokovány, nebo deaktivovány, obnovu na portále ČSOB Identity nelze provést.
Smart klíč si můžete nově aktivovat, na novém nebo stávajícím mobilu.
Přihlaste se pomocí přihlašovacích údajů (uživatelské jméno a heslo) na stránce https://identita.csob.cz.
Při přihlášení s využitím druhého faktoru zvolte možnost „obnovit aplikaci Smart klíč“. Při této volbě se Vám však deaktivují všechny aktivní Smart klíče a zruší všechny platné aktivační kódy!
Pokračujte tlačítkem „Zavolejte mi”.
Vzápětí Vám na vaše bezpečnostní telefonní číslo svázané s ČSOB Identitou zavolá naše kontaktní centrum a požádá vás o potvrzení reaktivace stisknutím tlačítka „1“ na telefonu. Po stisknutí správného tlačítka je váš požadavek přijat a hovor je ukončen. Následně obdržíte SMS potvrzující úspěšné nastavení obnovy. Poté stisknete v portále tlačítko „Jít na přihlášení“.
Přihlaste se pomocí přihlašovacích údajů do portálu Identity.
Přejděte na záložku Smart klíč.
Vygenerujte si aktivační kód tlačítkem „Nový aktivační kód".
Načtěte QR kód s aktivačním kódem. Můžete jej zadat i ručně.
Zvolte si PIN pro Smart klíč.
Zopakujte PIN pro kontrolu.
A poté zpět zde na portálu dejte Pokračovat.
V aktivaci pokračujte pomocí tlačítka Dokončit vedle nově přidaného zařízení.
Potvrďte aktivaci SMS klíčem, nebo certifikátem.
Po autorizaci požadavku se na portále zobrazí informace o odeslání e-mailu s odkazem pro dokončení aktivace Smart klíče.
Aktivaci dokončíte kliknutím na odkaz zaslaný na vaši e-mailovou adresu svázanou s ČSOB Identitou.
Po odkliknutí odkazu v emailu máte na portálu vše hotovo.
Teď už jen stisknete tlačítko Hotovo v mobilu a máte vše hotovo i v mobilu.